Jumaat, 29 Ogos 2008

Program Hujung Minggu...

Sedar x sedar da dekat nak abis bulan ogos da, maksudnya hampir juga la ke tarikh 31 Ogos (tp aku xdapat gaji lg...oii bos, ari ni suda last day keje ogos maa...sy pnye gaji bila mau bayar da..)...Tahun ni insyaallah aku akan ke UKM untuk sambutan ambang merdeka...Rindu gak coz da lama x pegi UKM....Bole gak jumpa member2 n layan show kat DECTAR nanti memandangkan plan asal nak ajak erin celebrate x kesampaian kerana dia keje plak malam merdeka tu...

Selain tu, ujung mgu ni gak akan aku gunakan untuk buat persediaan menyambut kedatangan bulan Ramadhan...insyaallah, umat islam di Malaysia akan mula berpuasa 1 sept ni...nmpak gaye raye tahun ni aku pakai baju taun lepas je la sbb cam sempat da nak tempah(gaji xdapek lagi...) huhuhuhu...

kat cni gak aku nak amik kesempatan untuk ucap Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-51 dan yang paling penting Selamat Berpuasa kepada semua...Moga dengan kehadiran Ramadan al-Mubarak ni, kita akan beroleh lebih keberkatan....