Sabtu, 28 November 2009

sila bayar ke hadapan


telah tonton cerita ini berulang kali, dan masih mampu mengharukan...ini bukan cerita baru, release tahun 2000...tp jalan citer mmg terbaik dari ladang...


Selasa, 10 November 2009

Sireh pulang ke gagang..

Meluangkan masa untuk pulang ke gagang ari Sabtu lepas (yang mana aku pulang hampir setiap minggu dengan kekerapan 3-4 kali seminggu). Bagi aku kehadiran aku sekadar nak memberi sokongan kepada alumni dan pihak yang telah menganjurkan program tu. Juga ingin mengimbau kenangan pabila ketemu dengan wajah2 yang telah lama tidak bersua muka. Secara keseluruhannya, aku ucapkan tahniah kepada semua pihak yang telah terlibat dalam menjayakan program tu namun masih ada lagi bebrapa perkara yang bagi aku boleh diperbaiki di masa depan. Usaha murni macam ni harus diteruskan dan moga di masa mendatang akan lebih ramai 'sirih' yang akan pulang untuk menabur bakti pada sekolah tercinta ini.


video

hanya video ni yang dapat dipaparkan kerana terlupa membawa kamera.

Fobia setelah pulang menonton tayangan larut malam di Midveli Jumaat lepas


Jumaat lepas meneman Erin ngan kawan2 dia tengok Fobia2 kat midveli. Sebab tiket abis, terpaksa tgk midnite.

tido bg mengelakkan tertido dalam panggung

menunggu pintu wayang dibuka...

akhirnya berjaya masuk panggung setelah menunggu beberapa jam dan menempuh lautan manusia

muka2 ketakutan setelah 'selesai' tayangan skrin putih


seram btul citer ni, xsampai sejam masuk panggung semua penonton beramai2 keluar. Tobat aku xtgk muvi kat Midveli dah lepas ni. Macam hampeh...



Jumaat, 6 November 2009

Entri khas buat yang tersayang...

sayang....
jangan bersedih
atas kesilapan lampau ku
biar ia jadi sejarah
yang tak perlu kau kenang
sekarang....

sayang....
jangan menghukum
atas kebodohan lampau ku
biar ia jadi kemaafan
yang perlu
untuk masa depan

...masa depan KITA