Ahad, 23 November 2008

kawan kedai kopi

sekarang ni mmg agak sibuk dengan tugasan kat pejabat dan aku menjangkakan minggu2 yang akan datang ni akan menjadi super sibuk bg aku..at least aku menjangkakan kesibukan ini akan berlarutan sampai raya cina nanti...sebenarnya dlam seminggu dua yang berlalu ni agak banyak jugak menda2 yang menarik untuk aku tulis dalam blog ni tp biler da sebuk dan menjadi tensen, aku jadi malas untuk menulis. jumaat malam sabtu, aku lepak2 ngan awe kat satu restoran kat area umah aku..saje aku ajak dia teman aku makan memandangkan mak aku xmasak kat umah malam tu..objektif utama, mmg la nak tgk keadaan dia lepas peristiwa hujan berhenti tu...huhuhu...bukan nye aku ni nak nyebok tp risau gak ngan keadaan member aku sorg ni...harap dia tabah...tp jujur aku kata, mmg dia nampak dewasa skrg(walaupun rupa dia mmg nampak tua dr dulu...wahahaha)


amat beza dengan zaman2 kitorg jadi owner kedai kopi dulu....mase tu idup mmg riang gumbira...xde nak pkir pasal masalah besar2....tiap2 malam tapau 2-3 botol (kdg2 kalo ramai pengunjung boleh cecah 4-5 botol) milo dewan makan....pastu biskut tawar hwa tai sebungkus,mencecah biskut ke dalam milo sambil berbincang dan berdiskusi sesama ahli kedai kopi...haha, kenangan mase zaman2 berhingus tu mmg manis kalo di kenang sekarang....sekarang masing2 da sebuk dengan bidang masing2....nak jumpa pun payah...tp naseb baek gak la dia ni blaja dekat2 ngan umah aku...dapat la gak jumpa...ahli2 kedai kopi yang lain, lg la berkurun aku xjumpa....ntah biler la dapat jumpa bebudak ni....