Isnin, 5 Januari 2009

BS21 : Aku dan Topi Ajaib


mengikut emak yg teringin sangat nak tengok citer ni...bg aku, dalam filem ni yang paling nak aku tengok ialah....erin...hehehe..erin malek...org name erin ni mmg comey2 belaka...huhuhu..apa2 pun, aku respek ngan daya usaha ahmad idham untuk mengetengahkan elemen cgi dalam filem ni...bukan la nak kata gempak sangat, tp elemen cgi terutama part si adruce tu mimpi nampak smooth dan cantik...lawak yang ditonjolkan juga mmg boleh buat pecah perut...gelagat mek dengan zul yahya ditambah plak dengan kombinasi bob kuman n cat, mmg buat aku gelak sepanjang citer....jalan citer xdela gempak sangat, standard citer melayu la, bole agak dia punye ending tp cara penyampaian citer tu membuatkan aku terhibur smpi abis filem...cuma penamatnya aku rasa bole diperbaiki lagi...overall den boie 83% la kek cito ni...eh jap, sbb ade erin yg comel tu, den up lg 2%...wahahahahaha