Khamis, 22 Januari 2009

Musim Baru....

sudah 22 hari dalam tahun 2009 ini...rutin harian semakin sebuk...kerja pejabat xpnah berkurang...kadang2 nak buang air pun xsempat...keje banyak tp gaji xnaek2 pun...mmg hampeh btul la...tmbh2 tertekan melayan karenah klien...awek aku xpun xmengada cm dorg... bila start tahun baru, bermula la gak musim baru persekolahan dan bermula gak la tugasan tahunan aku untuk melatih budak2 sekolah memanah...buat permulaan, aku nak tumpukan pada smap dulu awal tahun ni, nak latih pelapis n mantapkan lagi prestasi pemanah2 yang da elit.. tahun ni mmg bertambah meriah latihan memanah kat smap..equipment mmg xyah cakap la...kalo xsalah pekiraan aku, ada dekat 30 set recurve kat smap skrg ni dr mcm2 jenis bow...ada win&win, hoyt, kap, samick dll... kalo nak di banding dengan zaman aku dulu mmg macam langit ngan bumi...sekarang ni peralatan da lagi banyak dari budak yang datang latihan...zaman aku dulu, sume benda kena kongsi sebab peralatan yang ada mmg tersangat terhad.... skrg ni dah tersohor ke seluruh alam bahawa kelengkapan memanah di smapk ni antara yang paling lengkap dari peralatan memanah sampai la ke padang latihan berbumbung yang khusus untuk memanah...harapan pihak sekolah bagi memanah tahun ni mmg tinggi...harap2nya dapatla menambah kejayaan yang lebih baik dari tahun sudah...





hari ini 2201 : selamat hari lahir buat SHARINI SHAFII