Selasa, 2 September 2008

ambang merdeka, awal ramadhan...



ye...arini masuk keje ari selasa coz smlm cuti merdeka...bagi negeri2 yg amik cuti 1 ramadhan kalo xsilap aku arini pun cuti gak...malam merdeka ari2 macam yg da dirancang aku g celebrate kat UKM....ok la gak walaupun sambutan nye xsemeriah taun lepas...kehadiran tetamu pun agak kurang mungkin sebb taun ni xde artis yg datang cam taun lepas...ari ahad aku teman erin hntar adik dia amy ngan kwn dia piqa balik raub...dorg dtg ari sabtu n tdo umah erin malm merdeka tu..saje nak jalan2 katenye....seb baik plan aku ngan erin xterganggu...hehehehehe...

cepat sungguh mase berlalu...sedar x sedar da masuk ramadan balik da...macam biase bila tiba bulan ramadan area umah aku akan jadi tumpuan warga sekitar pandan indah dan segala pandan2 yg berdekatan....setiap ptg akan berlakulah kesesakan lalu lintas di depan umah kerana orang ramai berpusu2 membeli juadah berbuka puasa kt bazar ramadan depan umah aku tu...smlm smpt gak aku ngan abg aku layan bazar tu seround dua...tp disebabkan teramat ramai nyer org, kitorg cuma berjaya beli popiah je dua bungkus coz malas nak beratur dan berebut2...

masih segar dalam ingatan kenangan berpuasa di bursa malaysia taun lepas...mmg meriah...masuk je bulan puasa taun lepas, aku ngan intan da mula berhempas pulas membuat persiapan untuk rumah terbuka opis kitorg....dari start puasa smpi la raya, mmg tu jer keje kitorg...huhuhu...hasilnye?? mmg puas ati...rase rindu plak nk melawat warga2 MSD tu...ntah apa plak la tema paksu untuk open house taun ni ek....

taun ni pose kat EDS plak...masih blum pasti sejauh mana meriah nye....bukak pose kat mane ari ni pun aku xtau lagi...kalo sempat kat umah, alhamdulillah lah...tp kalo x smpt, terpaksa aku memikrkan plan lain...huhu...kalo bukak pose ngan erin pun best gak ni...hehehehe...papepun Selamat Berpuasa...Terawikh jgn buat lupe plak....