Rabu, 3 September 2008

Kisah Seekor Rimau

arini xberapa ade mood nak menulis....kepala agak sakit...rase macam kuman2 selsema mula nak membiak dalam idung aku ni...tghari ni maybe aku gi menara maybank untuk bukak akaun n clearkan cek gaji aku yg xclear2 lg tu...satu perkara yg aku xpaham ngan maybank ni nape la susah sngt nak bg customer bukak akaun...konpius aku..lain la org nak tutup akaun... actually smlm aku da pegi da bank rimau yg ade sebalah opis aku ni dengan cita2 dapat la membuka akaun dan masukkn duit gaji aku...tp xdapat coz alamat umah aku kat KL, so kena pegi branch KL bru boleh buka akuan...apa ke bodoh benor rimau sekor ni....kalo x sbb opis aku ni mintak ada akaun maybank, x hingin aku bukak..nyusahkan btul...seingt aku dulu aku bukak akaun Bank Islam dulu pun xla leceh cam ni...mmg sengaja mencabar kesabaran aku dalam bulan ramadan almubarak ni...akaun KWSP pun xbuat lg ni...arghhh, bila plak la nak gi KWSP bukak akaun....yg pasti kena setel kn gak sblm aku kena denda sebb x mncarum....mcm2 hal la....