Khamis, 4 September 2008

Geng Bas Sekolah

hmmm....arini mmg xtau nak nulis pasal ape...xde pe yg menarik pun yg berlaku dalam idup aku smlm melainkan gaji aku da clear (akhirnya....bole la sopin raye...wawawa) n aku marah budak2 kat masjid semalam coz main tenggelamkan gayung dalam kolah masjid....sbb pe aku marah? sbb mase aku kecik2 dulu aku pun kena marah gak pasal main cm2...tp aku dulu kena marah kat surau je...maser tu pandan indah ni xdop mesjid lg, kolah dier pun idok le besor....kocik yo...bukan cm kolah kat masjid skrg ni, da macam swimming pool da aku tgk siap ngan air terjun nye lg...huhu...

hurm..biler da keje ni, mmg rindu btul ngan zaman belaja dulu...mase sekolah rendah, aku pun ada geng bas sekolah gak...antara geng aku dulu yg mmg jd sidekick aku ialah qairul aznurin...pergh ingt lg aku name dia...dulu selalu je carik gaduh ngan budak2 pompuan, yg budak2 pompuan ni (aku xingt la name dorg tp kalo xsilap ader sorg nme shima) pun slalo je nak cr pasal ngan kitorg...aku dulu sekolah sume laki, seblh sekolah kitorg skola pompuan(skola2 ini terletak di jalan perwira,KL) mmg musuh ketat dua2 skola ni..huhuhu...bas sekolah aku plak adelah bus yg paling unik...seingat aku smpi sekarang aku xpnah jumpa lg bus skola cmtu...driver dia kitorg panggil pakcik razak...bukan aje bentuk bas ni unik, bas ni gak ade air-cond (zaman dulu..payah nak cri bas ade aircond), pastu siap ade karoake lg....huhu...tp yg plg unik adalah bunyi hon dier...tp geng bas skolah aku ni smpi darjah 5 je...masuk darjah 6 aku da termakan ngan hasutan dan pujuk rayu member2 aku untuk g skola nek basikal...huhuhu...
agak2 kalo jumpa blik geng bas skola ni dorg kenal x aku??? aku pun xingt da muka dorg cmne...