Khamis, 18 September 2008

Sakit kepala...

aiiii....sakit kepala ini hari...mungkin kerana makan terlalu banyak kambing semalam...mgu ni agak busy dengan preparation untk presentation kat opis cyberjaya sok...tp sempat gak la aku teman erin g jalan2 kat jalan TAR malam selasa tu n semalam dapat berbuka ngan dia sekali (bersama dua lg individu yg terpaksa dirahsiakan...hehehe) kitorg berempat gi makan kat chop n steak kg baru dalam misi aku yg erin panggil misi "penjodoh bilangan"....huhuhu...apa maksud misi "penjodoh bilangan" ni biar kitorg berempat je la yg tau...yg penting aku da jalankan tanggungjawab aku sebagai seorang sahabat...yg lain terserah la kepada empunya2 badan yg terlibat....

esok kena g cyberjaya untk presentation ngan mdec...menambahkn sakit kepala aku nak memikirkan nk g sana cm mana sok...kalo naik moto, harap2 xujan la...memikirkan pasal cyberjaya ni membuatkan keinginan aku nak beli keta semakin tinggi...huhuhu...(alasan....) tambah2 lg bile dgr citer dr koon pasal bapak shamsul ghau ghau nak tolak keta honda civic dia...wah...kena cepat mmbuat keputusan ni...huhuhu....tp jpj kat umah tu bg ke aku kelulusan nak beli keta??? hurmmmmm....lg satu masalah...aiii......