Isnin, 22 September 2008

Talipon bimbit....

ari ni agak mengantuk...padan muka aku...sape suruh gatal sgt nk nengok bolo smlm...seb baik real madrid menang...huhuhu...kalo x sia2 je... ari jumaat ari2 xjd ke cyberjaya... demo kpd mdec dibatalkan pada saat2 akhir atas permintaan mdec sendiri...buek ponat yo kitorg duk setup opis kat sana mgu lepas...alih2 xjd plak... jumaat gak ada satu lg musibah yg menimpa, henset aku yg selama ni xpnah nak buat hal tetiba xbole nak on lepas aje solat jumaat ari2...aku mmg biase off henset mase solat jumaat...tp kali ni bila nak on blik xde respon dr henset tu...puas ku picit dan ku tekan, xgak menyala skrin lcd nye...smpi opis bila aku try cucuk charger pun same je respon nye..pasif..














ptg jumaat tu ada majlis berbuka puasa opis aku di Bukit Kiara Equestrian Resort...mmg sodap la melantak...huhuhu...lupe sekejap akan henset aku yg meragam tu...yang aku ingat mase tu nak melahap daging n kambing bakar je...lepas kenyang n solat, aku terus bertolak balik ke umah tp sempat gak singgah kedai henset untuk hntr henset aku tu...esoknye, erin bg pinjam henset kawan dia yang kawan dia bg pinjam mase henset erin rosak dulu...walaupun xberape suka ngan henset ni, tp pakai la gak...sekurang2nya bole la nak mesej n call...henset aku tu plak xtau lg biler nak siap n berapa kos nye nanti tp yang pasti duit akan melayang lagi...harap2 jgn la mahal sgt...duit den da koring ni...kalo mahal sangat, mmg aku tangguh amik sampai dapat gaji bulan ni...huhuhu...silap2 aku beli henset baru je...wahahahaha

pesanan penaja : aku syg kat henset aku ni sbnrnye coz henset ni adiah besday dr bby aku dulu...