Rabu, 29 Oktober 2008

Hampeh nyer semut!!!!

hari ini datang ke opis dengan azam yang cukup tinggi melangit untuk menyambung tugasan yang menimbun....tp sampai opis terus ilang mood apabila menyaksikan tempat aku dipenuhi semut2 yang entah dari mane datangnye...yang aku konpius tu, kat meja aku ni xde plak aku tinggal pape semalam, jgn kata menda manis2, sebutir makanan pun xde...heran btul,apasal la semut2 ni nak takluk meja aku ni...semalam xde pun nampak btg idung walau seekor pun tapi pagi ni da macam ade pesta plak atas meja aku ni...mmg bikin panas je...biler aku perati btul2 pergerakan semut2 ni, pandangan mata aku dibawa ke arah desktop DELL aku yg kaler putih tu...ah, sudah..ini suda lebey ni....dan tanpa melengahkan masa aku terus bergegas ke 7E yg ada kat cyberjaya ni untk membeli ridsect....blik opis terus menjalankan usaha mencari dan menyelamatkan pc aku....abih satu opis da bau ridsect ni....tp lepas aku sembur, mcm makin banyk plak semut2 ni....bertambah konpius aku...dr mana plak datangnya byk2 ni??? bila aku perati lagi btul2, nmpak cm semut2 kuar dr dlm pc aku...ohhh,tidakkk!!!!! sepantas kilat aku buka casing desktop tu dan bila diselongkar dan disiasat aku berjaya mengesan dari mana datang nye semut2 ni dan dimana semut2 ni da buat perkampungan....yang aku pelik, punyela luas dunia ni, apasal la dalam hard disk aku tu korg nak set up koloni ha??? mentang2 duk cyberjaya, korg ingt korg cyber sgt la kalo buat perkampungan silikon kat dalam hard disk aku tu...mmg hampeh tul la...nyusahkan aku je...kalo rosak la hard disk ni...mmg aku panggang semut2 ni sekor2...huhhh!!!!!!!