Jumaat, 7 November 2008

Jiwa kacau bilau

memang teramat kacau rohani dan jasmani aku skrg ni...keadaan fizikal pepagi jumaat ni mmg agak kurang memberangsangkan dek kerana tidak mendapat tidur yang cukup dua malam berturut2...kepala pening2 dan mata terasa amat berat sekali....dapat membayangkan betapa aku akan tido xingat dunia time khutbah jumaat tengahari nanti....dua malam lepas stay up nengok bola...kalo aku tau real madrid nak kalah memang xhingin aku nengok....malam td plak ikut c.yamani hantar barang memanah....dekat 0230 baru aku smpi umah....kesannye, kat opis dr kul 9 sampi la skrg bru kul 10.07 aku rasa da berpuluh kali da aku menguap...ikut ati mmg nak lelap je...aiiiiiiiii......

bertambah kacau jiwa aku dengan memikirkan masalah kewangan yang melanda sejak akhir2 ni...aku ingat kan aku ni xde la terjejas secara langsung dengan krisis kewangan yang melanda dunia skrg ni...mmg aku akui keputusan membeli henset baru itu akan menjejaskan status kewangan aku tp nak buat cam mane, menda tu penting...kalo henset lama tu bole pakai lagik mmg aku maleh nk beli yang baru ni....tp yang paling menyerabutkan aku ialah aku terlupa plak pasal trip hong kong yang dijadualkan disember ni....adoiii....bayar pakej da satu hal, lg satu hal dapat ke aku cuti seminggu dengan keadaan dateline projek aku kat opis ni hujung disember???? setelah membuat pertimbangan yang sewajarnye, aku telah meng'cancel'kan trip hong kong ni dan cari org lain untuk ganti tmpat aku tu....ingatkan da dapat setel, tp x jugak....disebabkan terlalu last minute dan budak yang akan gantikan tempat aku tu xberupaya nk mencari dana dlm mase terdekat, aku terpaksa gak dulukan duit aku...aisehhh...ni lg satu hal...mana aku nak korek duit ni???buatnye budak tu xbayar balik duit aku tu camne??? arghhhh...tensen2!!!! dah le duit elaun yang digembar-gemburkan tu xnmpk btg hidung lagi, bertambah parah la poket aku bulan ni...