Isnin, 13 Oktober 2008

Kesibukan

selamat hari raya!!!!! sibuk..sibuk...sibuk...sangat sibuk!!!! ari ni adalah permulaan bagi mggu yang diramalkan sgt sibuk!!! ptg td bru selesai mengangkut barang2 ke cyberjaya. bermakna start esok, secara rasmi nya e-cenit akan beroperasi di cyberjaya...mmg byk keje sket bile baru pindah ni ditambah plak ngan persediaan untuk buat demo2 yang telah dijadualkan dalam mgu ni...harap2 dapat la siap sume task yang aku dapat ni...kalo x, mampos aku...huhuhuhu

pada kawan2, member2, geng2, teman2 dan sume yang berkaitan, aku nak mintak maap la sgt2 coz aku da ilang contact no korg sume (henset aku yg rosak tu da xle diselamatkan dan da pun selamat di talkinkan) so, aku mintak maap la byk2 kalo ade yg msj or call tu aku reply 'sape ni?'...n kalo bole, korg msj la aku no korg...pasal open haus umah aku yg dijadualkan sabtu ni, aku nak mintak maap gak coz aku xdapat la nak ajak korg secara sms atau call diatas sbb musabab yang aku nyatakan tadi...so korg jgn la kecik ati or anggap aku cam x ikhlas ajak...kalo dapat info tu anggap je la aku ajak ikhlas, sbb aku cuma dapat ajak melalui blog ni, fs n mintak kawan2 yg aku dapat kontek untuk panjangkan jemputan ni...insyaallah, makanan cukup...kalo xcukup, aku goreng cekodok je untuk korg...wawawawa....tp kalo korg dpat bg info kat aku berapa org nak dtg lg bagus, senang aku nak bajet makanan...huhuhu...