Selasa, 21 Oktober 2008

Raya x abis lagi

Selamat Hari Raya....!!! sungguh lama tidak mengarang post....mgu lepas agak sebuk ditambah plak ngan ketiadaan internet mase mula2 masuk opis cyberjaya ni mmbuatkan aku sgt malas nak menulis....tp akhirnya arini terbuka gak ati aku nak post sumthing kat blog ni...pertamanya aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada semua rakan dan teman serta saudara mara yang datang ke majlis rumah terbuka kat umah aku ari sabtu lepas...taun ni mmg ramai yang datang berbanding tahun2 lepas....sampai cuak gak aku makanan xcukup, tp naseb baik la cukup untuk semua tetamu...so xde la yg makan cekodok je mase open haus ari tu....terima kasih la banyk2 kerana sudi menempuh 'jam' untuk ke umah aku sabtu lepas, tu blum masuk yang sesat jalan sampai ke low yat la...(wahahaha.....kancil 8001 tu bole pecah rekod la, blum penah org sesat nak g umah aku smpi ke low yat tu....sesat lg menyesatkan...hehehe...jgn mare tuan empunya kancil...) tp apepun berjaya gak la korg datg umah aku...pada yang xdapat dtg, xpe, taun depan aku xajak dah!!! huhuhu...xdela...insyaallah aku akan ajak gak...




ahad, seperti yang telah dirancangkan, aku ngan geng memanah aku time skola dulu telah menyerang umah cikgu yop di putrajaya....tapi serangan besar2an seperti yang di idamkan tidak kesampaian kerana ramai yang xdapat datang n cancel last minute...yang dapat pegi cuma 6 org je drp jumlah 10 org seperti yang di plan...tp serangan tetap diteruskan....hasilnya, dpat la melantak mee goreng+rendang+nasi himpit+kuah kacang yang telah disediakan...smbil makan, smbil borak2 dan gelak2...xlama pun kat umah cikgu tu..ade la dekat 3 jam...huhuhu.....